Intressant & fruktansvärt spännande.

Bara jag som intresseras utav människor och dess beteende? Och hur vi fungerar och varför vi beter oss och fungerar som vi gör? Jag kan snöa in mig väldigt mycket när det kommer till beteende. Eftersom att jag mest troligt inte är ensam om detta intresse så tänkte jag tippsa om tre böcker inom just det området i fall att någon vill ha lite boktips. Min favorit hitills är hjärnstark av Anders Hansen helt klart, har ni svårt med träningsmotivation måste du läsa denna så lovar jag att motivationen kommer tillbaka. 
 
 
Har ni några bra böcker att tipsa om när det kommer till psykologi och beteende? Tipsa gärna mig dina favoritböcker och finns den som ljusbok så kan det inte bli bättre! Älskar att kunna göra saker samtidigt som jag "läser" en bok. Kommenter gärna vad du tycker om dessa böcker ifall du läst dom alltid spännande att höra andras åsikter kring detta ämne. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp