Vad tycker du om fyndiq.se?

Lovade ju att slänga in lite bilder på mina nya köp ifrån Fyndiq.se så här kommer det! Och jag måste faktikst säga att jag inte är nöjd med denna beställningen heller.. (Var inte nöjd sist jag beställde därifrån, ni kanske minns det? Mina nagelpenslar som verkligen sög) 

Ialla fall så köpte jag mig en ny foundation och när jag skulle testa den så var den alldeles kladdig och såg använd ut och inte nog med det så var det mindre en hälften kvar.. Så nu har jag mejlat dom och hoppas verkligen på svar! Vem vill ha använda grejer liksom? 

Men resten av beställningen var prima!👌 Älskar verkligen min choker!😍 Fattar verkligen varför alla börjat bära dessa nu, dom är ju svin snygga!😉 Eller vad tycker ni? Slänger in lite bilder på alla köpen, orkar inte berätta så mycket om dom ni ser ju vad det är för något?

Allmänt | |
Upp