Torsdag

Just tagit en härlig dusch och nu ska jag kolla på tv tillsammans med min härliga skål full av glass!😍 Underbart! Är så fruktansvärt trött ikväll så ska förmodligen ta en lugnt ikväll i kväll och bara plugga lite på körkortet och sen ska jag nog bara kolla på tv resten av kvällen, orkar ärligt talat inte göra något. Men brukar vara så nu i slutet av skoltiden, tror nog dom flesta är ganska trött och less på det mesta just nu, eller så är det bara jag? 

Och på tal om inget så hittade jag världens underbaraste och gammlaste låten ever? Fattar inte hur jag kan ha missat denna låt😱 Men jag är alltid seg på musik haha, men man kan ju inte ha koll på allt!😉 Men denna låt är helt klart min favorit låt just nu, love it!😍Berätta gärna vilken som är din favorit låt just nu så att jag får lite mer musik insperation (håller på att göra en ny lista på Spotify👌)

 Vilken är din favorit låt just nu? 



❤️Grand piano-Nicki Minaj❤️
Allmänt | |
Upp