Tisdag!

Orkar inte komma med någon dålig bortförklaring varför jag inte uppdaterat på dagar så sammanfattar mina senaste dagar med lite bilder och text.

Spenderade min Valborg med min kille, kollade på majbrasan och sen kikade vi på nattbio (the badadook) kollade typ halva filmen och drog hem (vi var trötta och filmen var inte läskig) 

Sen dage efter Valborg så fick jag för mig att jag vill grilla med en gammal vän så jag, Jimmie (och en vän till Jimmie) och min kille och en gammal klasskompis till mig bestämde att vi skulle dricka lite och grilla. Fast det slutade med att vi var många fler där och jag blev skit full och dampade på en kille (han är en idot så han förtjänade det) haha kommer tyvärr inte lägga upp några roliga fylle bilder eftersom jag inte tog några har ändast videos och nej nej nej, dom kommer ingen få se!😂  

Sen resten av helgen så har jag varit med killen och haft hem till Midgård maraton och typ käkat chips haha finns inte så mycket mer att säga en att jag haft kul👍🍻

Hoppas alla hade en bra Valborg/helg!



Allmänt | |
Upp