Shoppat igen?

Haha JA du läste rätt! Jag har shoppat igen, men varför inte?😉 Nä men det blev bara två små köp som jag tyckte kändes nödvändiga just nu, plus att jag tror att det kan bli fin fint nu till min lilla Umeå tripp nästa helg, så jag köpte det!💶 Plus att vem mår inte bra av nya grejer?😉 Börjar känna mer och mer ett behov av nya grejer, saker jag egentligen inte behöver men jag vill bara ha för stunden. Jag mår typ bra av det?😱

Vet inte hur jag ska för klara men jag gillar nya grejer, fast det gör väl alla? Nä men jag börjar faktikst känna mig lite smått beroende av nya saker.😱Jag har alltid något typ av beroende av något och varför vet jag inte, jag bara är så? Jag mår typ bra av det på nåt konstigt sätt.😂

Mitt första beroende var snus, efter snusen kom ciggen 🚬efter ciggen blev det dricka 🍻efter dricka kom avokadon (ja konstigt va? Jag som alltid hatat avokado) och nu är jag mer eller mindre beroende av att ständigt ha nya saker haha.. Jag har även varit beroende av att ständigt färga mitt hår, konstigt va? Haha nu när jag tänker efter så är jag kanska konstig😂 Men nån måste ju vara det😉 Har ni något beroende? Isåfall dela gärna med dig av ditt beroende i kommentarsfältet!😃

Allmänt | |
Upp