Livet är inte alltid en dans på rosor..

Hej hej hej hej hej! Var typ hundra år sen jag skrev något fast vem bryr sig? Fast om jag ska skylla på något så har det faktikst hänt det ena och det andra dom senaste dagarna som gjort att jag faktikst inte har kunnat eller velat blogga. Men skit samma jag skriver ju trots allt för att jag tycker att det är roligt att skriva och inte för att jag måste, jag skriver när jag har lust helt enkelt✌️ 

Känner inte för att snacka om vad jag gjort dom senste dagarna eller hur helgen har varit eftersom att dom senste dagarna har varit piss, plus att min helg var fucked up! (Stavning) Och det ända jag kommer göra är att gnälla och klaga och det är väl inge roligt att lyssna på? (Haha läsa mena jag!😂) Plus att alla inte behöver veta. Så istället för att göra ett skit deprimerande inlägg nu så tänkte jag prata om.. Nä jag vet inte ens vad jag ska prata om haha.. 

Haha inte nog med att livet är lite skevt just nu så är detta inlägg ganska så skevt. Vet inte vad jag ska skriva eller göra med livet just nu, haha Gud vad deprimerande det där lät då.. Haha nä nu måste jag nog sluta skriva för jag vet inte ens vad jag skriver om längre😂

Bjuder på en bild på mig ifrån Valborg bara för att jag kan!✌️


Allmänt | |
Upp