Pizza hela veckan

Har seriöst käkat pizza i en vecka typ. Vet inte riktigt hur det gick till haha, så nu är jag ganska så less på pizza måste jag säga😂 sååå... No more pizza! Plus att det är ju inte så speciellt super nyttigt😦

Ialla fall idag har jag absolut inga planet alls, vädret är finare idag så funderar på att gå ut och fota lite nya bilder till bloggen (ny header) headern jag har just nu har jag bara tillfälligt, så måste fixa en ny så fort som möjligt. Men vet inte riktigt vilket tema jag ska ha, förslag någon!? Hade tänkt mig mycket vår plus mina nya skor, men dom har tyvärr inte hunnit komma ännu, så får väll bli något annat kankse eller så väntar jag till skorna kommit helt enkelt.. Aja vi får se hur jag gör men ni får gärna komma med förslag på bilder och teman som ni tycker jag ska ha😃


Allmänt | |
#1 - - Oslofru:

Smaskigt! ;D Älskar pizza!

Upp