Myskväll med familjen

Godkväll kära läsare! Har just varit en sväng på ICA och handlat hem lite onyttigheter, och nu inväntar jag att Ack Värmland ska börja nån gång, någon mer än jag som ska kolla på det ikväll? Som jag sa i ett annat inlägg så missade jag det första avsnittet, men har sett det nu och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om serien ännu men jag tror att den kan vara riktigt rolig och inte nog med det så älskar jag huvudpersonen, ni vet hon som var med i solsidan? Kan inte komma på vad hon heter.. Men aja ni fattar nog vad jag menar endå😉 

Men men skulle bara önska er alla fina läsare en härlig helg, nu ska jag njuta av kvällen och kolla på tv tillsammans med familjen. Var faktiskt riktigt längesen jag kollade på tv med familjen och bara var med dom, vanligtvis så är jag oftast med pojkvännen på helgerna så ska passa på att mysa med familjen nu. 

Hur brukar ni spendera era helger?

Allmänt | |
Upp