Ingen orkar med mig då jag är trött

Jag och lillasyster fick för oss att göra en ansiktsmask så här på kvällskvisten (fast det är typ natt?) och det här blev resultatet. Och nä jag vet inte varför jag gör peace på varenda j*vla bild, om jag ska va ärlig så HATAR jag när folk gör peace på bild (tkr det ser töntigt ut av nån anledning, typ som att man ska försöka se söt ut ellr ngt liknande haha) jag gör ofta saker jag hatar ibland haha fan va ologiskt egentligen,  men jag är ganska ologisk det förklarar nog varför jag är så speciell😂 

Nä nu ska jag tvätta bort skiten från ansiktet och lägga mig är rätt trött fast det har ni nog redan förstått. Jag blir riktigt speciell då jag blir för trött fråga vem som helst som känner mig.. Te.x Igår när jag och killen pratade i telefon så la han på för att han blev så less på mig, var rätt trött och en trött alina kan bli jobbigt i längden.. Ingen kan förstå hur mycket damp jag får om kvällarna speciellt på natten, borde filma så ni får se det nån gång😂




Allmänt | |
Upp