Blogglista

Bjuder på lite random frågor eller en så kallad "blogglista" eftersom jag är sjuk och har lite tråkigt.😊

vad har du på dig?

Min nya Batman t-shirt ett par mjukisbyxor och sockar😜

hur mår du?
Jag mår helt okej lite sjuk dock, men annars helt okej😊

vad önskar du just nu?
Ett tag kvar så har inte tänkt på det, men smink kläder pengar eller något sånt är ju alltid trevligt att få😊

vad ska du göra imorrn?
Skola😭

och på söndag?
Vet inte än..

Vem saknar du?
Min kille och en del vänner😢

senaste köp?
Nya skooor!😍👍

vad skrattade du senast åt?
Minns jag inte..

vad grät du senast åt?
Minns jag inte heller.. 

vem sov du senast med?
Killen😍

vad läser du just nu?
Jag läsa? HAHA 

senast sedda film?
Det regnar köttbullar 2

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

Vem var den senaste som ringde dig?
Min kille❤️

senast inkomna smset?
”saknar dej med!❤️"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”Älskar dej!❤️"

Vilken är din favoritfrukt?
MANGO!!!😍😍😍

Vilken kändis är du lik? 

Hanna Widerstedt, denna bild är vi väldigt lika på (så som jag såg ut förut) 

Vad är du rädd för?
Leva ensam och olycklig 

En person du tycker är snygg?
Kenza, hon är så naturligt snygg!😍

Blir du lätt svartsjuk?
Ibland beror på vad det handlar om, men oftast nej. 

Din favoritkaraktär ur en serie?

Edward i twilight (fast det är ju en film men aja) 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min kille💕

Vilket språk hade du velat lära dig?
Flytande engelska, kan ju engelska men inte så bra som jag hade velat😢

Vad för sorts killar faller du för?
Söta killar som verkligen bryr sig och är duktiga på att visa kärlek😍👍

Vart vill du åka just nu?
Ingenstans, vill vara hemma just nu😜

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Ett tag kvar till min födelsedag, så har inte riktigt tänkt på det men smink och sånt är alltid kul att få😊

Allmänt | |
Upp