Ännu ett paket ifrån sammydress

Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag inte fick allt i mitt förra paket ifrån sammydress.com (dom skickar flera olika paket typ) och nu har jag fått ännu ett paket. Paketet innehöll en långärmadtröja och en grej till håret som jag faktisk inte vet vad det kallas för haha.. Det är  typ "skumgummi pinnar" som man ska locka håret med under natten haha ja, jag vet låter skumt, någon som vet vad dom faktiskt heter? Har undrat det väldigt länge nu haha.. Ialla fall så ska det bli spännande att testa dom, ska försöka sluta använda plattång/locktång osv.. Eftersom att det skadar håret så sjukt mycket, så från och med nu blir det dessa "pinnar" som jag kommer att använda istället för locktång. 




Allmänt | |
#1 - - linn:

Jag hoppas du har en superbra måndag! :D

Svar: Tack detsamma fina du! :D
Alina

Upp