lite uppdatering om livet just nu

Hej! Vet att jag inte skrivit på månader men varit upptagen med livet, har kommit in på min drömmskola i Umeå och ska snart flytta och håller fortfarande på med mitt körkort samtidigt som jag söker boende som en galning så haft reltivt fullt upp (även om det kanske inte låter som det)
 
Fast trots all stress över boende och annat skit så har jag hunnit njuta av sommaren om man nu kan kalla denna värdelösa sommar för sommar haha..Men trots det kassa vädret så har jag haft en härlig sommar ändå! Låter som sommaren är slut när jag skriver såhär fast tragiskt nog så tycker jag det känns som att sommaren är slut eller rättare sagt känns knapp som den börjat..
 
Sitter med färg i håret just nu som ska sköljas bort så nästa gång ni ser mig så är jag kanske svarthårig? brunhårig? rödhårig? Vad tror du? ;)
 
Mitt hår innan färgning resultat kommer senare 
Allmänt | |
Upp