Tisdag

Hejsan allihopa! Varför börjar jag alltid mina inlägg så? Haha.. Men vad annars ska man säga?😆 Aja nog om det! Nu är första skoldagen (efter lovet) avklarad ialla fall, känns skönt. Har inte så mycket kvar i skolan nu vilket känns bra. Fick däremot en uppgift idag där jag ska anteckna exakt alla mina köp och sen kunna se hur mycket jag handlar för i månaden osv.. Tror inte jag vill veta det faktikst haha.. Men ska faktikst bli spännande att se vad jag egentligen gör med mina pengar😂

Men från det ena till det andra så Måste jag bara berätta att en lärare kom fram och grattade mig idag, själv fattade jag inte varför så började fundera ifall jag fyllt år eller något liknande men nä det har inte hänt något speceillt i mitt otroligt ointressanta liv så jag satt bara där som ett frågetecken. Hon menade ju såklart grattis till att jag skulle bli mamma😉 haha verkar som att någon gick på mitt aprilskämt ialla fall hehe. Hmm.. Har jag något annat roligt att berätta? Nää.. Har ingen rolig bild att bjuda på heller sååå.. Bjuder på en bild på dagens middag👍

Allmänt | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

Upp