Tiden bara springer iväg!

Sitter just nu i min säng och väntar på att Niklas ska ringa mig på Skype. Inser nu att dagen är redan är slut, denna dag har gått riktigt fort måste jag säga! Har iprincip inte hunnit med något som jag planerat att göra idag, som träna, städa osv osv.. Men har ialla fall hunnit planera lite inför Valborg, fast vad som händer på valborg exakt är fortfarande oklart haha (planering är inte riktigt min grej) så jag kommer ta det som det kommer och vara spontan!🍻

Vad ska ni själva hitta på för något? Festa eller bara mysa? Själv tycker jag att Valborg inte är något speciellt alls, fast tänker endå ta mig en öl eller två var ju trots allt ett tag sen jag drack *stolt* På tal om att dricka börjar fan känna mig som en gammal tant som alltid sitter hemma, förut var jag ute varje helg (ibland mitt i veckan till och med hehe..) men nu är jag knappt ute och festar, vad har hänt med mig? Blivit gammal kanske? Haha nä tror bara det är en fas/period i livet eller något liknande? Man har ju alltid olika perioder i livet, så min "festa hela tiden" period kankse är förbi nu haha😂 Fast det är ju bara bra eftrsom man bara blir tjock (spritfet) och äcklig och av det och framförallt osmart! 

Vad har du för åsikter angående alkohol?🍻


Allmänt | |
Upp