#throwback


Kollade runt på fb och hamnade på mina gammla profilbilder, åh shit så man förändras både som person och på utsidan, när jag kollar på dessa bilder när jag var cirka 12-13år? (Minns att jag gick i 6:an iaf) så känner jag knappt igen mig. Jag minns denna tid så väll, det var inte bara mitt hår som var mörkt, mitt liv var även väldigt mörkt den tiden. 

Gick verkligen igenom en hemsk period i mitt liv (fast inte lika hemsk som 7:an) allt var verkligen upp och ner och ingen förstod mig alls, vilket gjorde livet mycket svårare för mig. Man tror att det inte händer så mycket när man går i 6:an men det gjorde det iaf för mig. Jag blev tvingad till kuratorn (vilket jag förstår varför) och gick på BUP i Lycksele (som för övrigt sabbade hela mitt liv, vilket jag än idag håller fast vid! Skulle inte tveka på att stämma dom!) Folk snackade mycket skit och allt vara bara hemskt. 

Tror att dom första tyckte jag var en jobbig liten skit unge (vilket jag var!) men jag var jobbig för att ingen förstod mig, jag blev tvärt emot eftersom allt bara gick emot mig. Vad skull jag göra? Jag var så ensam, det var jag emot alla och ingen förstod något. Men idag är jag endå glad över allt som hänt och allt jag gått igenom, eftersom att tack vare denna skit så träffade jag Niklas!💕
Allmänt | |
Upp