HISS/DISS


Choklad!

Milka choklad (visst heter den så? Vet inte riktigt haha..) Men ialla fall så är det min nya favorit när det kommer till choklad. Äter nästan aldrig choklad men när jag gör det så brukar jag köpa denna. Den är i perfekt storlek också (mindre en marabou te.x) vilket är bra med tanke på att jag sällan äter choklad och bara vill ha lite choklad ibland, dom är också billiga och super goda, älskar den med smak av oreo!😍

Otäcknade sagor!

Hissar även otäcknade sagor, vet inte riktigt varför men har verkligen fastnat för dom tycket att dom fått till dom senaste filmerna riktigt bra! (Berättelsen om Askungen och maleficent) 

Vita skor!

Vita skor (sneakers) enkelt och super fint! Och dessutom väldigt inne nu i vår😉 Har ett par som jag haft ett bra tag så är väl dags att köpa ett par nya! Har funderat på det länge men har inte riktigt tagit tag i det ännu men ska göra det, för det är ju så fruktansvärt fint!

Barn kan inte bete sig!

Haha ja jag har faktiskt tänkt dissa ungar/barn eller ja det är deras uppfostran jag dissar. Är det bara jag som reagerar starkt på hur vissa ungar/barn beter sig nuförtiden och speceillt mot äldre människor. Te.x när jag vara lite då var man ju "rädd" (visade respekt) för det äldre men nu i dagens läge kan en unge på 7 år gå runt och skrika hora till vem som helst te.x Seriöst vad händer? Har själv hört småbarn (under min högstadietid) springa runt och skrika saker på skolgården som hora, fitta osv osv.. Blir riktigt arg faktiskt, inte bara det att dom beter sig respektlöst dom lär ju faktiskt andra barn att också bete sig dåligt och säga dumma saker, tycker att skolor borde ta upp sånna här saker och prata om hur man faktiskt ska bete sig mot andra människor! Om barn beter sig såhär nu undra hur barn kommer bete sig i framtiden? Usch vill inte ens tänka den tanken! (Menar självklart inte alla barn, finns ju faktiskt barn som vet hur man beter sig!) 


Världens fulaste skor!

Vad är det här för skor? Seriöst? Det här är absolut det fulaste jag någonsin sätt! Vad kallas dom här skorna?  Kan man ens gå i dom här skorna? Haha jag skulle verkligen ALDRIG sätta på mig ett par sånna här skor, inte ens för pengar! 


Par som bråkar konstant! 

Alla par bråkar absolut inget konstigt med det, även jag gör det. Men det finns ju dextra paret som bråkar konstans och vart som helt, offentligt, på vareda fest osv osv.. Det måste seriöst vara något av det drygaste som finns! Någon som håller med mig? Jag verkligen HATAR det dära paret som alltid ska stå och gnälla och bråka med varandra, usch! Hur orkar dom? Seriöst man går väll endå ut för att ha kul? Och visst ibland blir man ju faktiskt arga på varandra i olägliga stunder som på fest te.x men man kan ju faktiskt gå och diskutera någon annanstans, svårare än så är det inte! 

Allmänt | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

oh blev sjukt sugen på choklad nu :D bland de bästa som finns

Svar: Håller helt med! Och kostar bara 10kr hur bra är inte det? 😱😃
Alina

#2 - - Mary:

Håller helt med om det där med barnen, dem är såå kaxiga när jag var liten var jag också "rädd" för äldre, hehe

Svar: Visst är dom!..
Haha skönt att höra att jag inte var den enda som var "rädd" för dom äldre som liten haha 😂 :'D
Alina

Upp