Härligt väder!

Hejsan allihopa! Någon som gick på mitt lilla aprilskämt igår?😉 Fast det såg ganska äkta ut erkänn? Haha för mycket godis kanske? Aja nog om det, visst är det supet fint väder ute idag? Det är himla fint väder här ialla fall. Pojkvännen åkte just hem, men innan det så gick vi ut i det fina vädret och åt lite glass tillsammans, super mysigt! 

Men på tal om ingenting så kollade jag och pojkvännen på sista avsnittet av The walking dead igår, eller ja det gick typ inte att se av någon konstig anledning.. 😭 Men ialla fall till saken nu, jag köpte mig en dricka (fanta strawberry and kiwi) såååååå jäkla god! Jag personligen dricker inte mycket dricka, men den här är så himla god, är den ny? Har aldrig sett den förut. Den är helt klart den nya favoriten! Smakar massa frukt vilket passar mig bra eftersom jag älskar frukt!😍 Någon av er som smakat den? 

Allmänt | |
Upp