Aggressionsproblem

Har tänkt skriva av mig lite angående aggressionsproblem. Ni som följer mig på instagram har nog sett bilden på min trasiga mobil. Jag som yngre har haft mycket problem med min ilska, jag tänkte mig aldrig för när jag blev arg och gjorde det som kändes rätt för stunden vilket inte alltid var det bästa.. 

Men efter att jag bott på behandlingshem i ett år så lärde jag mig att hålla alla känslor inom mig och inte vissa något (orkar inte förklara varför) så nu krävs det jättemycket för att jag ska bli arg (få utbrott som jag fick förut) nu när jag blir arg på något så blir jag mer små sur och håller det inom mig och sen tillslut när det blir för mycket för mig (samlar all ilska inom mig) så kan jag bli skit arg för minsta lilla, ni vet som när man har en dålig dag och kan bli skit sur för minsta lilla.

Och i mitt fall så fick min stackars mobil känna på min ilska igår.. Och nu är jag så jävla arg på mig själv för att jag kastade sönder mobilen haha.. Det var ingen stor grej som jag blev sur över heller men det blev bara för mycket.. Kunde inte alls kontrollera min ilska igår.. Snälla säg att det inte bara jag som är såhär😂

Rip..
Allmänt | |
Upp