För ett år sedan...

För exakt ett år sedan så hängde jag i Japan vid den här tiden. Det är något av det roligaste jag gjort och tänker absolut göra om det! Finns så sjukt mycket att se och uppleva där. Träffade också massa härliga människor som jag än i dag har kontakt med och som jag gärna träffar igen. 
 
Men min nästa tripp till Japan tänker jag se till att stanna mycket längre och beroende på vem jag åker med så vill jag gärna bestiga Fuji (Japans högsta berg) eller så åker jag själv helt enkelt.
 
Gud va kul ändå, att åka helt själv men samtidigt läskigt, har aldrig rest själv förut. Har ni testat resa själva? Tror det är bra att göra saker själv, tror man mår bra av det, jag gör i alla fall det. Man växer som person och lär känna sig själv på ett djupare sätt, låter lite skumt men jag tror att ni kan hålla med mig om att bästa känslan som finns är när man lyckats med något och att man lyckades helt på egen hand. 
 
Bjuder på två bilder ifrån Disneyland, en barndomsdröm som gick i uppfyllelse något jag som barn aldrig trodde jag skulle få uppleva och nu har jag gjort det, fyfan så grymt! Kan lova att jag hade 100 gånger så roligt som varenda unge som var där haha..
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp