Random inlägg

Idag är det ännu en dålig dag, vart kommer all min otur ifrån? Ialla fall idag ska jag åka till Skellefteå och vara där tillsammans med min pojkvän och handla och umgås med hans syster osv... Men hittils så har allt gått fel för mig, like always.. 

Allt började med att jag vaknade klockan 6 och kunde inte somna om (så nu är jag skit trött) och jag har sovmorgon idag för jag börjar inte skolan förens 10:50 såå med andra ord hade jag kunnat sova sååå mycket mer..😭 Och eftersom jag inte kunde sova så passade jag på att packa och förbereda inför Skellefteå och nu inser jag att jag glömt det absolut viktigaste och det är ju mjukisbyxor, man kan ju fan inte åka utan mjukisbyxor! Eller är det bara jag? Haha😂 men vafan ja får väl gå och köpa nya, behöver endå nya.

Och på allt det här så är jag skit hungrig (hann konstigt nog inte äta imorse..) Och värst av allt så ska min buss till Skellefteå ta cirka 5 timmar, seriöst? Jag hatar verkligen att åka buss.. Har väntetid i Arvidsjaur i typ 100000072627 år.. Fyfan va allt känns drygt idag haha😂 förlåt om jag bara klagar men ibland har man ju sinna sämre dagar helt enkelt. Börjar bli sjuk igen också men jag har en vodka med mig så den får lösa mina problem i helgen haha!! Nä nu börjar snart min lektion så ska gå, fml.

Bjuder på en random bild jag hittade på google (på Skellefteå) 
Allmänt | |
Upp