Skönt att vara ledig!

Hej allihopa! Gissa vem som fick påsklov idag? Jo jag!😉 Trodde faktiskt att jag skulle gå skola tills på torsdag men pratade med min lärare och insåg att idag var sista skoldagen för mig innan lovet, gissa om det kändes skönt! Så nu har jag lov och kan göra vad jag vill! Har funderat på att dra iväg nånstans och shoppa loss eller bara åka nånstans, har faktiskt inte planerat mitt lov alls, ska ta dagen som det kommer och bara vara spontant hade jag tänkt. Orka planera liksom, man blir endå bara besviken när det inte blir som man planerat. Men en sak har jag faktiskt bestämt och det är att jag ska träffa alla mina saknade vänner såklart!😃

Vad ska ni göra under lovet?

Hade ingen rolig bild att bjuda på, så bjuder på lite bilder på hur jag ser ut idag (dagens outfit) 
Allmänt | |
Upp