Fredag!

Hejsan allihopa! Haft en kort skoldag idag, sköööönt! Men skönast av allt är nog att det är fredag! Ska verkligen njuta av denna helg och bara vara för mig själv (första helgen på länge då jag faktiskt inte är med någon te.x pojkvännen) 

Efter skolan så gick jag och hälsade på mamma på jobbet, sen så åkte jag och mamma iväg och handlade middag på ICA och sen blev det även en snabb sväng på Apoteket. Köpte lite behövliga saker som base coat osv.. Ska måla naglarna ikväll så behövde handla lite till det, mina naglar är verkligen skit fula just nu.. Hatar verkligen att ha fula naglar haha.. 


Top coat är även grymt bra till smycken, måla lite top coat på dina smycken och voilà dom håller längre!👍
Allmänt | |
#1 - - Denise:

Hoppas du får en riktigt härlig helg! :D

Svar: Tack, detsamma!😊
Alina

Upp