Fortfarande sjuk..

Hej allihopa! Känner mig inte ett dugg friskare idag tyvärr.. Men som tur var så har jag endast haft en matte lektion idag, så himla sköööönt! Idag ska jag inte göra så mycket med tanke på att jag inte mår så bra, så blir att kika på film och bara ta det lugnt idag/ikväll. 

Och på tal om ingenting så har jag just käkat lite havregrynsgröt (ifall nån brydde sig haha) Är verkligen i någon typ av havregrynsgröt period just nu haha, kan inte sluta äta det. Vet inte varför jag tycker det är så gott för det är ju bara vatten och havregryn och lite salt, men av nån anledning så är det så gott. Har alltid perioder då jag är besatt av saker typ, och just nu är det havregrynsgröt och snapple heavenly lemonade (en dricka) Finns det någonting ni brukar gilla i perioder? Isåfall vad?😊


Allmänt | |
#1 - - Emilia Trennsby:

Fin blogg :)

Svar: Tack!😃
Alina

Upp