Några filmer jag sett..

Tänkte prata om filmer nu igen, ni som läser min blogg vet att jag ofta betygsätter filmer jag sett och pratar lite om dom och berättar vad jag tycker om dom osv.. Kollar film väldigt ofta så kan ju lika gärna dela med mig av det filmer jag gillar!😊

1. Berättelsen om Askungen 
En förutsägbar men helt underbart fin film, extremt vacker och även hemsk, jag gillade den här filmen mest för att den var så himla fint gjord faktiskt haha. Om du gillar otäcknade sagor rekommenderar jag denna😊

2. Sune i fjällen 
Brukar inte kolla på Sune filmer faktiskt (vet inte varför) men kollade denna med min syster igår, och denna rekommenderar jag starkt till barnfamiljer, en rolig familjefilm helt enkelt!😊

3. Ride Along 
Vet inte ifall det här är en gammal eller ny film, har ialla fall aldrig sett den förut och kan inte förstå varför, den här filmen är verkligen super rolig! Det är allt jag kan säga! Ni måste se den ifall ni inte gjort det!




Allmänt | |
Upp