Älskar tatueringar!

Inom en snar framtid kommer jag ha en sleeve det kan jag lova er! Så sjukt snyggt! Älskar tatueringar😍 Kommer aldrig förstå mig på människor som ska hålla på och gnälla på människor som har tatueringar, varför får man inte vara sig själv och se ut som man vill? 

Tatueringar kan diskuteras i en oändlighet, fast vad tycker ni om tatueringar egentligen? Själv blir jag sjukt irriterad när det kommer till jobb, varför ska det vara svårare att söka jobb bara för att man har tatueringar? Kommer seriöst aldrig att fatta det. Folk tjatat om att man ska vara sig själv och bla bla bla.. Men man får ju inte vara sig själv i dagens läge. Eller är det bara jag som känner så? Tatueringar är ju en del av sig själv (så känner jag iaf) och utan mina tatueringar så skulle jag inte vara mig själv. Så när folk gnäller på en för att man har tatueringar så är det ju som att dom gnäller på hur man är som person, och då får man ju inte vara eller se ut som man vill om ni fattar vad jag menar? Så känner jag ialla fall. 

Jag blir skit sur när någon kollar med sne blick på mina tatueringar och säger något i still "men nä gör inget mer sånt där, usch" det är som att dom säger att det är något fel hur jag är. Blir bara så irriterad på hur folk ska hålla på och döma en för att man har lite färg på kroppen, vad är problemet? Är man en dåligare, fulare, dummare bara för att man har tatueringar eller? Kolla bara på killen i ungaföräldrar, hur mycket skit har inte han fått pågrund av sinna tatueringar. Kan man inte bara få se ut som man vill? Eller vad tycker ni? 

Är ni för eller emot tatueringar och varför!? 







Såhär ser han i ungaföräldrar ut
Allmänt | |
Upp