Klippt mig!

Hejsan allihopa! Har just varit hos frissan och klippt mig, det behövdes verkligen! Håret känns så mycket fräschare nu, tog dock inte så jätte mycket toppade bara litegrann vågar inte så mycket mer (haha är en pussy när det kommer till håret) Mitt hår ser dock ganska gult ut på bilderna😖 Har inte färgat mitt hår på cirka ett års tid nu *stolt* så ser lite ut som att jag har ombre nu (syns dock inte så bra på bildena) Ni som har följt bloggen vet att jag haft problem med att låta mitt hår vara (vill typ alltid byta hårfärg) och nu har jag inte gjort det på ett år så är riktigt stolt över mig själv haha! 

Har dock kommit på mig själv att jag trivs bäst i lite mörkare hår, blont känns inte riktigt som jag.. Så känner mig riktigt kluven haha.. Aja..

Ja bortsätt från hårklippningen så har jag gjort bort nationella provet idag, som jag dumt nog missade i måndags. Men nu är det äntligen gjort! Jag hoppas verkligen att jag klarade det.. Men men bortsätt ifrån provet och klippningen så har jag faktikst inte hunnit göra så mycket mer, ska övningsköra lite och sen göra andsiktsmask och kolla serier och slappa resten av kvällen, så skönt!👌

Visst ser det bättre ut? 


Allmänt | |
Upp