Tips

Igår bestämde jag och Niklas att vi ska åka till Arvidsjaur imorgon. 
Egentligen hade vi bestämt att jag och Niklas och några vänner skulle hyra en stuga och sova i den här helgen.
Men blev inte nån stuga så nu ska jag och Niklas åka till Arvidsjaur istället. Så blir en helg i Arvidsjaur med Niklas och hans vänner.
Men nu till den stora frågan vad ska man klä ut sig till? 
Hade egentligen bestämt mig för att vara djävulen men ångrade mig nu i sista minuten och nu är jag mer sugen på att vara en sjuksköterska faktiskt.
Hade tänkt beställa latex förut i veckan så jag skulle kunna göra häftiga sår och grejer men har aldrig funnits tid till det tyvärr så får ta vad jag har helt enkelt. 

Tänkte köra på lösögonfransar använder det inte så ofta.
Har införskaffat mig ett nytt lim till och med. Har hört att DUO ska vara himla bra så kände att jag var tvungen att köpa en sån. 
Testade den förra helgen och den är helt klart ett måste för er som ofta använder lösögonfransar. 
Allmänt | |
Upp